Bytte og retur

Tilfredshet er vår høyeste prioritet. Hvis du av en eller annen grunn ikke er fornøyd med kjøpet, tilbyr vi deg muligheten til å returnere produktet innen 14 dager etter mottak.

Nedenfor finner du fremgangsmåten for retur av et produkt:

1. Kontakt oss via vår kundeservice. Oppgi ordrenummer og årsaken til returen i meldingen.

2. Vi sender deg et returskjema. Last ned returskjemaet, skriv det ut og fyll det ut hvis du ikke allerede har et.

3. Send returskjemaet sammen med et bilde av produktene du ønsker å returnere, på e-post til info@tacet.no
4. Når returen er godkjent, må du sørge for at den er godt emballert og oppfyller alle vilkårene nedenfor.

5. Merk pakken tydelig med "Retur" på ytteremballasjen.

6. Bruk en forsikret sporingstjeneste for å sikre at pakken kommer trygt frem til oss.

7. Send en ny e-post med sporingsinformasjonen til info@tacet.no
8. motta kjøpesummen på bankkontoen din - Når vi har mottatt pakken, sørger vi for at kjøpesummen overføres til bankkontoen din innen fem virkedager.


Ta kontakt med oss

Har du spørsmål om returen din? Har du noe på hjertet? Vi hjelper deg gjerne! Du kan kontakte oss på info@tacet.no


Betingelser og retningslinjer for retur:

Tilbud med 1+1 gratis kan ikke returneres enkeltvis.
Alle returnerte varer må være ubrukte, uåpnede og i originalemballasjen.
Vi er ikke ansvarlige for returkostnadene.
Sørg for at alle returnerte varer er forsvarlig emballert, slik at de ikke skades under transport.
Sørg for at alle returer sendes via en sporbar, forsikret tjeneste, da vi ikke kan ta ansvar for varer som blir skadet eller går tapt under transport.
Sørg for at returskjemaet er godkjent - uten godkjenning kan det hende at returen ikke blir behandlet.

Kansellering av bestillinger
Våre bestillinger kanselleres direkte under behandlingen, så avbestilling er dessverre ikke mulig.

Hva er returadressen?
Returer behandles på et fast lager i Asia.
Five Groups Tian Shujing, Yinzhou District, Jianlan Road, Lane 1177, Lupo Group South Gate, Zhejiang, 315000, Ningbo, Kina.

Må jeg betale for returen?
Ja, alle kunder er ansvarlige for returkostnadene. Kostnaden kan variere mellom €15 og €25 avhengig av hvor du befinner deg. Vi anbefaler at du sender returen med Track & Trace, da vi ikke kan ta ansvar for tapte returer.