Bestilling og levering
Bestilling og levering
Har du funnet et Pause-produkt du liker?
Da gjør du som følger:
Velg farge eller størrelse og klikk på "Legg i handlekurven".
Du kan selvfølgelig fortsette å handle, og du kan alltid gå tilbake til handlekurven ved å klikke på "handlekurv-ikonet" øverst til høyre.
Vær oppmerksom på at varer som ligger i handlekurven, ikke betyr at de er reservert.
Er du ferdig med å handle? Da er det på tide å fullføre bestillingen. Klikk på "handleposeikonet" øverst til høyre for å gå til Pause-produktene dine. På neste skjermbilde kan du justere antallet om nødvendig. Klikk deretter på knappen "Gå til kassen". Da kommer du til betalingssiden. Her kan du enkelt fylle ut alle opplysningene dine på én side.
Merk: Når du har fullført bestillingen din, kan du ikke endre den, da den vil bli behandlet umiddelbart slik at du kan motta den så snart som mulig.
- Hva er leveringskostnadene?
Pause tar seg av leveringskostnadene. Du betaler ingen leveringskostnader.
* Du må betale fraktkostnadene for å returnere produktet.
- Kan jeg spore bestillingen min?
Ja, vi sender alle produktene dine med Track & Trace. Du kan spore bestillingen din på siden for ordrestatus, og du vil motta en lenke til denne på e-post så snart bestillingen er sendt.
Noen ganger kan det ta litt tid før Track & Trace er tilgjengelig.
- Hva er leveringstiden?
Pause har som mål å levere produktene raskt. Hvis du legger inn en bestilling før kl. 15.00 på en hverdag, vil vi forsøke å behandle bestillingen din samme dag.
Vi leverer mange av produktene våre direkte fra leverandørene våre. Beregn en gjennomsnittlig leveringstid på 6-15 dager etter at bestillingen din er behandlet.
4. Det er kundens ansvar å sørge for at leveringsadressen som oppgis, er korrekt. Vi gjør vårt beste for å fremskynde behandling og levering, så det er alltid et lite tidsvindu for å korrigere en feilaktig leveringsadresse. Ta kontakt med oss umiddelbart hvis du mener at du har oppgitt feil leveringsadresse.
- Defekt produkt?
Så irriterende! Det er dessverre mulig at produktet ditt kan bli skadet under transporten. Derfor sender vi alltid en ny pakke kostnadsfritt første gang, og vi kan dessverre ikke refundere beløpet. Er produktet defekt ved den andre leveringen? I så fall refunderer vi hele kjøpesummen.
- Tapt pakke / returnert pakke?
Hvis en pakke kommer bort eller ikke blir levert av logistiske årsaker, sender vi alltid en ny pakke før vi går videre med refusjons- og returreglene våre.
- Levering utenfor ditt hjem eller postkontor
Hvis en pakke leveres på døren din eller legges igjen på et postkontor, har vi i Pause pådratt oss kostnader for å levere pakken. Hvis pakken ikke mottas eller hentes på postkontoret, vil den automatisk bli returnert til leverandøren, og i så fall har vi rett til å trekke 175 norske kroner fra beløpet som skal returneres.
Spørsmål om bestillingen din
Har du spørsmål om bestillingen din? Ta en titt på siden med ofte stilte spørsmål. Hvis spørsmålet ditt ikke er oppført, er du velkommen til å kontakte oss.